torsdag 18 september 2008

Always will be

Jag kom på att jag inte bytt musik på allt för jättelänge. Tråkigt ju, för oss alla som mer än en gång tittar in på bloggen. Även om musiken jag hade, 'The Cross' med Within Temptation är väldigt fin och betyder väldigt mycket för mig.

Trött på den. Här kommer en ny. Jag tycker mycket om den också. 'Always will be', med Hammerfall. Jag dedikerar den till den vän jag saknar mest av alla, som låtsas att jag inte finns. Önskar jag kunde göra detsamma...

En rolig sak förresten, som jag kom på nu när jag satt och sökte efter bilder till det här inlägget. Vi köpte en gång i tiden en bil av basisten i Hammerfall!

Eller rättare sagt, f d, för han hoppade visst av förra året. Och detta var före Hammerfall bildades också. Och bilen har vi inte kvar längre heller...

Men ändå. Är jag nästan lite känd då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, du är inte känd för det. Inte vad jag har läst i tidningar och sett på tv och hört i radio. Jag har ju läst din blogg i flera år. Och om du var känd för att du lite känner en som spelat bas i Hammerfall så skulle jag absolut ha vetat om det. Men det gör jag som sagt inte. Så jag kan inte komma fram till något annat än att du inte är en kändis p.g.a. ditt samröre med en som spelat bas i Hammerfall.

Jag känner dig som Eva som har den här bloggen och så har du höns och en hel del annat. Det duger gott. Det är nog bäst.

Anonym sa...

Tänkte bara säga hej....
HEJ!!
Hoppas allt är väl. Här är det ok men smårassligt på sina håll. =(
Kram Muumin