torsdag 25 januari 2007

Tårtkalas!

För att fira att Muumin (fast hon vill kalla sig Fru Bloggare nuförtiden) och jag kan skriva i varandras bloggar igen utan att det (läs msn) strular (för msn får inte vara med pilutta dom).

Alla andra är också välkomna att hugga in av tårtan, så klart!!! Ta stora bitar, den är stor! Och god. Det är bananer, grädde och hallon inuti och sockermassa utanpå. Men eftersom det är en bloggtårta tål man den även om man har diabetes. Och man går inte upp en tiondels gram av den heller! Toppentårta!

Dessutom är det jag som har gjort rosorna. Faktiskt. På riktigt alltså.

Och de som eventuellt missat att jag håller på och skriver (men inte är klar än) en novell och vill ha den skickade till sig när den är klar (förhoppningsvis söndag). Det är inte försent än (det är aldrig försent) att anmäla sitt intresse, dvs sin mailadress skickade till min mail rachel.almkvist@hotmail.com eller om ni lägger den i kommentaren om ni törs det.

Tschüss (vilket inte betyder kyss utan hejdå på tyska)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken tårta! Jag tog en bamsestor bit och så lade jag en ros i en liten glasburk bara för de var så fina. Men jag kan nog inte ha dem kvar så länge....hehe. Du är en hejjare på att göra tårtor alltså- det var en nyhet för mig. Jag som trodde jag visste allt om dig...haha. Nu ska jag ner i Zzznarklådan...
Auf Wiedersehn meinen Freundin!!!

Anonym sa...

Jädrar vilken tårta!! Man tackar! Så himla läcker och vacker! Fattar inte att det ens är möjligt att åstadkomma nåt sånt där... säkert att det inte är modellera eller något fotomontage?? =)

Anonym sa...

Den var god och den ser urläcker ut.

Anonym sa...

Bra med tårta man inte går upp av. Annars försöker jag faktiskt dra in på sånt... (tårtor alltså)

Novellen läser jag som sagt gärna. Mail med mailadress kommer... :-)