lördag 10 februari 2007

Födelsedagsfest!


I dag fyller jag år och vill givetvis fira det med mina bloggvänner. Ni är välkomna hit hela dagen för att äta tårta och prata och ha roligt. Leka lekar om ni vill det också...




Kaffe eller te? Socker?

En eller två bitar?

Mjölk?





Det blir godispåsar åt alla 'barn' också...


Så får vi se vad vi kan hitta på mer! Har ni några bra ideer?


-------------------------------------------------------------


Inte för att det var någon direkt rusning här...


Men jag lägger in en tårta till... så ni inte går hungriga


Födelsedagskalaset fortsätter helgen ut.... jag har satt upp en fiskdamm för stora och små, få se vad ni får på kroken...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen.
HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
:) :) :)

Jag blir alltid så glad när jag får komma på kalas till dig.

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!
Kommer in med et fång stora mörkröda rosor till dig och massor med kramar.
Hoppas du får en underbar födelsedag.

Kraaaaaaaaaammmmm//Anita

Anonym sa...

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva tills hon gjort allt hon ska. Och sen ska hon fara o sen ska hon fara på en färd till en änglaskaaaraaaa.
----------------------------
Vacker sång...lite falsk stämma men sorry, det ingår. HUR kunde jag missa den första raden i din blogg igår??????? Tänkte "måste ta reda på vilken dag hon fyller så man kan vara lite snabb". Jo tjena, så gick det med det. Slänger i mig en tårtbit - tar en bit av det översta bara för att se om jag lyckas utan att välta tårtan på golvet. Sonen hugger en godispåse fortare än jag hinner blinka...Min man som är frusen o väntar i bilen tar jag med den där koppen med apelsinte?!?!
--------------------------------
I present får du av mig...en stooooor kram och ett Diplom på att du är "min mest inspirerande Bloggisvän" och en pokal av toarullar som jag sprayat i guldfärg och överst knutit fast en blå glittrande "draktjej". Längst ner är det en platta av kartong med ett "litet plakat" (så heter det inte...)där det står "DRAGOLINA den fina" på.
----------------------------------
Sist talar jag om att jag försökt gå in på din blogg på msn för att se om nåt händer där, om jag kan komma in och för att jag tänkte på att ta bort länken dit....brukar testa bara för att "JAG VILL" att det ska funka. Totalt onödig!!! jag vet....garv.

Hoppas du får träffa några fler innna födelsedagen är över...kan ju tänkas att de hade planerat annat redan. Men en snabbis kan man alltid kasta sig förbi....kanske.

Ha en bra kväll!!!
KRamisar

Anonym sa...

Stort grattis gumman! *kramar*
Hoppas det var en fin dag, med toppenhumör och smaskig tårta, det har du förtjänat... Because you're worth it! ;)
*dansar runt en stund, passar på att gloffa i mig en tårtbit med té, smyger sedan ut innan nån hinner se mig, efterlämnande en Grymt Rufsig Antagligen Tokig Trivsam Irresistable Specialkramtassare...*
=)

annalena brych sa...

Grattis en dag försent, en stor bunt tulpaner får du.
Ska inte stanna länge eftersom jag legat sjuk.
Med tanke på allt du hunnit skriva känns det som jag legat sjuk i flera veckor, men det är knappt en vecka. Men när du skriver så skriver du mycket *skratt*
Hoppas du haft en underbar födelsedag och en fantastisk helg.
Kram AnnaLena

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Så hopplös jag är... troligen obotlig! Jag hoppas i alla fall att du hade en helt underba födelsedag, hade du det? Orkade du med allt firande och fick alla gästerna plats?
Kan tro att du idag, så här dagen efter, är lite trött och skulle behöva kanske en alvedon, ipren eller magnecyl... kolla in filmen så och håll till godo!
http://www.youtube.com/watch?v=v95GydSSl4o

Bamse och Miloukramar från Myran!

Monica sa...

Hurrar för födelsedagsbarnet ... åååå vad jag vill äta tårta ....
Kram

Monica sa...

Förresten .. .den här sommaren ska jag läsa en distanskurs i "kreativt skrivande" ... man får prova på att skriva i olika genrer och lite annat smått o gått.
Något för dej?

Anonym sa...

Lämnar ett försent grattis även här, snodde lite tårt rester på vägen ut =) *kram*

Anonym sa...

GRATTIS - lite sent. Har inte varit in på bloggen sedan... i torsdags, var det väl... så jag har totalt missat födelsedagsfirandet. :-( Får såhär lite försenat säga att jag hoppas dagen var riktigt bra!