söndag 8 juli 2007

Tre timmar...

... av mitt liv, bortkastade till ingen nytta, sittandes och svärande över den här sk-en som inte fungerar. Varför varför varför vill den inte publicera det jag skriver??? Trots att det står att det är publicerats så syns det ju inte! Vad gör jag för fel??? Har jag nått någon magisk övre gräns för hur mycket man får skriva? (femtio inlägg.... är det så farligt mycket...)

Jag ger upp... går och lägger mig och kan INTE sova. Tack blogger eller vad det nu är du heter

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon.
Visst är det irriterande när dessa datorer inte alls gör som man säger...fniss...de ska bara funka så är det.
Lien är jag också duktig på,min far lärde mig slå när jag var barn och takterna sitter i än i dag...men idag gör det så ont i kroppen att slå så jag tar trimmern istället.
Skolavslutningar är mysiga men man blir påmind om att barnen växer med en faslig fart...Josse har ju redan gjort sitt första år på gymnasiet...nästa höst så börjar Linus i 1 klass....den store börjar med raska steg närma sig 25...hua.
kan tänka mig att han blev glad över sin cykel...hoppas nu att sommaren inte regnar bort så den får stå i boden hela tiden.
Själv så ska jag försöka ta mig ur den gråa stämmningen jag sitter i just nu...försöka få lite gjort inne idag när det regnar ute.
Usch jag vill inte ha dessa grannar som flyttat in...de ger mig ångest och man vet ju inte hur långt man vågar gå när det gäller dessa romer...sen läser man samtidigt att hyresvärdararna diskriminerar och att anmälningar gör för detta,tanken kommer ju som ett brev på posten...kommer de att vidta åtgärder om man klagar eller kommer de inte att våga????
Men vi får väl se hur det blir...
Ha nu en skön söndag.
Kram/Anita

Anonym sa...

Tittar bara in snabbt nu... är på semester i Jämtland och har bara modem. Kul att du bloggar igen, i alla fall! Jag ska läsa ikapp när jag är hemma, vilket nog blir torsdag em/kväll; får se om jag hinner då annars blir det senare i helgen (fyller 30 den 13:e, så då lär jag nog inte sitta vid datorn så mycket...). Återkommer alltså senare.

Och jo: datorer kan göra en galen ibland...

Anonym sa...

Trist, trist, trist...men nu är du igång igen ! Skönt. Kunde inte lägga in nåt här nyss heller. Hoppas på bättre tur nu...?

Anonym sa...

Du kan ju skriva korta inlägg...;)

Jag blir också galen...de senaste dagarna har jag till och med skrivit i word först, för att kunna spara om det inte skulle gå att publicera... Kram på dig, och hoppas att John Blund hittar dig så småningom... //U