tisdag 3 juli 2007

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello.
Så du är på G nu alltså...fniss.
Det är inte alls roligt att gå och må dåligt under sommaren...då ska man ju vara glad och pigg...men du får ta en dag i taget, inget annat att göra...
Jag har ju flyttat som du kanske märkt....
http://barakompisar.spaces.live.com

Kika in om du har lust eller tid.

Kramaiz//Anita

Åsa Häll sa...

Hej Eva!

Tänk, det är första gången (tror jag iaf...:S) som jag hittar till den här sidan (letade efter dig på din gamla blogg) och så har du nyss lagt in ett nytt inlägg! Kanske tidigare dolda övernaturliga förmågor börjar vakna till liv? :o)
Det var tråkigt att läsa att du mått dåligt och hoppas att det är övergående och att du fortsätter blogga i sommar. Jag är igång igen och tänkte så vara iaf så länge jag har sommarlov. Kom och hälsa på!

Kramar Åsa
http://mammagris.spaces.live.com/

Anonym sa...

Äntligen !!! :-)
Men du, ta det lugnt nu. Pressa dig inte att ge en massa löften som du kanske inte orkar hålla. Då känner du dig bara dubbelt dålig om du misslyckas. Fråga en som vet. Suck. Hursomhelst..roligt att se dig igen. Tänkte och undrade just häromdagen hur det stod till. Det blev "svar direkt".
Och för mig går det mobila bredbandet finfint även på landet. Hade det inte gjort det hade jag nog blivit galen, så som jag har glatt mig åt det. Jag förstår din frustration.
Vi ses ! Ha det bra.